6 komentarai

  1. na aš irgi ieškau, ir eisiu į konferenciją, ir tas skelbimas jų nelabai buvo į temą prie kitų, bet galima gal tada mums bandyti siųsti savo CV Miglei? :)))))) ARba jie čia mano, kad mes galėsime susirasti darbo :))) Ale Login’as darbo paieškos kontora…

  2. Irgi ieškau darbo, irgi naršau tuos pačius puslapius. Man patiko pati idėja – skelbti reklamą darbo paieškos portale, žinant, kiek daug žmonių šiuo metu ten lankosi. Bet pats renginys iš tikrųjų nėra jau toks super rimtas: ne klimato atšilimo ar pasaulio pabaigos problemas juk sprendžia, o dalinasi įžvalgomis apie interneto ateitį.

  3. „Man patiko pati idėja – skelbti reklamą darbo paieškos portale, žinant, kiek daug žmonių šiuo metu ten lankosi.“ – mhm, ir dabar pasakyk kiek kartų eisi į cvonline, kai žinosi, kad du iš trijų darbo skelbimų yra reklama siūlanti tau susimokėti 50 lt:)))
    Nelabai gražiai pagalvojau, kai tą skelbimą pamačiau. Iš tiesų parodo ir renginio organizatorių rimtumą, ir dalyvių naivumą.

  4. Anie tipo partizanai, o komjaunuolis buzz’ą sukėlė, o ar gerai, ar blogai – svarbu kalbama, domimamasi…
    Turiu tokią versiją, kad nelabai bilietėlius perka ir kvepia minusu, kad tarp bedarbių reklamuoja?! Nes toks tas ir target’as: darbo ieškantiesiems nelabai šiuo metu rūpi mokama, teoretinė, smegenaplovės konferencija – rūpi „kaip iš(pra)gyvet“.
    Bendros interneto ateities tendencijos: socializacija ir grupavimasis. Realybės tendencijos: dažnam [kr/p]izė, nesumokėsi įmokos už ten kokią pasakolą, ar mokestį už mobylkę ir žiūrėk jau anstoliai ant kulnų lipa, kur jau jokie paskaitininkai, vadovai ir lyderiai nepadės savo įžvalgom, patarimais ir gerais norais …

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>